Monday, October 18, 2010

indian

theme inspiration, image found here

Jag och min bror pratade om lite festteman för några dagar sedan. Och nu blev jag hemskt sugen på indiantema, tänk vad fint. Det är väl kanske inte det mest spektakulära vintertemat, men där framåt senvåren nånstans, om en sisådär 312 år (jag hörde nyss att det finns risk för snöblandat regn i skåne imorgon. Det kändes tungt).
Nähe hörrni, nu ska jag och min möra kropp gå och lägga oss efter en ganska trivsam måndag trots allt. Natt natt!

Translation: Me and my brother were talking about party themes the other day. I just got in the mood for an indian theme. Imagine how cool. Maybe not the most spectacular winter theme, but perhaps during late spring, in about 312 years (I just heard there might be snow in skåne tomorrow. Heavy news).
Oh well guys, me and my tired body are heading for some well needed sleep after a quite pleasant Monday. Night night!

.

2 comments:

  1. Jeg liker indianderstilen, den kan gjøres skikkelig kul.

    Har et bilde her som er mer street-chic-wild-child ;)

    http://konfettiform.blogspot.com/2010/09/opprr-i-rosa-pink-rebel.html

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  2. Ja visst är det en cool stil!?
    Härlig inspiration från din blogg också, tusen tack för tipset.

    Ha en fortsatt fin kväll!

    ReplyDelete