Monday, October 10, 2011

Detaljer


 
 
 

Hej på er och glad måndag!
Hade ni en fin helg? Min var finemang, lite födelsedagsfirande av bästa 08-Lina och mycket kärlek från bästa mannen som varit här till i morse. (Uppstigning kl. 4 gör dock att jag känner mig lätt bakis idag, men, det är det ju värt så klart).
Vet ni, imorgon åker jag till Köpenhamn på jobb, har ni några fina tips? Jag kommer inte hinna reka så mycket imorgon, men på onsdag har jag en del tid över, några mysiga fik jag absolut inte får missa? Inredningsbutiker? Allt superuppskattas!

Har ni förresten inte upptäckt Rue Magazine tycker jag ni borde ta er en titt.




5 comments:

  1. Hi Hanna.

    Dejlig blog :-) Hvis du vil se meget design under ét tag, så tag til Illums bolighus på Amagertorv, en del af Strøget, der går fra Kgs. Nytorv. De har ALT! På samme torv finder du også Hay på 1. sal. I St. Kongensgade, der også udgår fra Kgs. Nytorv (modsat retning) finder du Fil de Fer, som er meget, meget speciel med gamle latte-skåle, vintage Vuitton-kufferter og rustne ting og sager. Det er altsammen i midten af København. Håber, at du får godt vejr. Varm dansk hilsen Ninna

    ReplyDelete
  2. Vilka härliga bilder, hoppas du får en fin Köpenhamnsresa.

    //johanna

    ReplyDelete
  3. Ninna, tusen tack!! Jag ska försöka hinna med dina tips - Fil de Fer lät väldigt intressant! Tack snälla nu! //Kram

    Johanna, tack söta du, det blir mest jobb men ska försöka hinna strosa runt lite också... : )

    ReplyDelete
  4. thank you! the top two photos are of my home.

    ReplyDelete
  5. Wow, your home must be filled with treasures!

    ReplyDelete