Sunday, April 17, 2011

sunday







Vilken vacker dag!
Jag började söndagen med att starta mitt nya löpprogram. Pappa som har sprungit massor i sina dagar gav mig en rejäl dos inspiration, så vad väntade jag på? Det gick till och med riktigt bra, så nu är det bara att tuta och köra.
Sedan cyklade jag runt Kungsholmen, satt i solen med tidningar och kaffe och nu är jag hemma och har satt igång med fransk film medan jag pysslar lite. En fin söndag, men satan i gatan vad jag saknar Marek och mina närmsta vänner & familj. Det kan inga solstrålar i världen råda bot på.
Kram på er!

Translation: What a beautiful day! I started this Sunday with a morning run. My dad who's been a runner for as long as I can remember gave me motivation to start a runningprogram, and what was I waiting for? It went well even, so I just have to keep going.
I aslo took my bike and rode it around Kungsholmen, sat in the sun with coffee and magazines and admired the beauty of Stockholm. I just put on a french movie while I cook dinner and organize my flat. Great Sunday, althout I miss Marek, my close friends & family terribly, which no sun in the world can ever cure. Kram!

_

No comments:

Post a Comment