Friday, April 15, 2011

igår

Det blev inte så många bilder från min födelsedag, men den var väldigt fin ska ni veta.

Jag, glad 29-åring.

Jag fick finfina blommor av både jobbet och av Susanne,

Så här vackra var de, och de doftar sommar.

På kvällen tog Susanne med mig till Berns Asiatiska. Hej och hå vilken matupplevelse!

Generös dessert...

Och det var den fina kvällen. Stort tack för alla gratulationer ni har skickat, ni gör mig alldeles varm i själen. Och Susanne, du är en klippa och en fantastisk vän.

Nu peppar jag inför Annas och Fredriks ankomst ikväll! Ni är så jäkla efterlängtade!
Och nästa vecka får jag äntligen träffa världens bästa man och föräldrar.

Translation: Such a wonderful evening with Susanne at Berns Asiatiska. And thank you all for your greetings, you're making me blush.
Getting really excited for Anna's and Fredrik's arrival tonight,it couldn't have happened soon enough! And next week I finally get to see the best man and parents in the world.

_

2 comments:

  1. Ser ut som en riktigt härlig födelsedag! Vilken enorm bukett :D

    ReplyDelete
  2. Jaa den var urmysig! :) Och visst är blommorna fina, önskar dom varade för alltid bara.

    ReplyDelete