Sunday, January 30, 2011

sötsugen

_

Bara för att jag gick
och handlade direkt efter träningen så vägrade jag köpa med mig något sötgott hem för kvällen. Det ångrar jag bittert nu. Öppnar alla skåp fjorton gånger för att se om det verkligen inte ligger något där inne som kan stilla suget. En kiwi funkade inte.
Suck.

Translation: Just because I went to the shops after a tough class at gym I refused to buy something sweet for the evening. Oh the regret. I keep opening my cupboards in case there might be something to get rid of my cravings. A kiwi just wasn't enough.

_

2 comments:

  1. Ja ibland kan man ångra sig, men kakorna ser goda ut, kan tänka mig att dem hade suttit fint. Men ibland får man vara stolt att inte köpa de där sötsakerna.

    Kram Helena.

    ReplyDelete
  2. Ja Helena du har så rätt. Så här dagen efter känns det ju mycket bättre, fast vem vet vad som slinker ner i kundvagnen ikväll... ;)

    Kram Hanna

    ReplyDelete