Monday, January 10, 2011

första dagen

.

Sitter i mitt lilla krypin
och reflekterar över första dagen på nya jobbet, och det enda jag får fram är ett enda stort leende. Ett lyckorus. Fan, det är ju det här jag ska göra!
Nog för att jag känner mig lite vilsen i stora staden, men åh vad jag älskar att bo i en pulserande storstad igen, och dessutom ha jobbet i samma stad, kunna äta frukost hemma och komma till kontoret på en kvart... Jag mår alltså bra. Om ni undrade.

Translation: Sitting in my bolthole reflecting this first day at my new job, and all I can express is just a big smile. Damn, this is what I should do!
Of course I feel a bit lost in the big city, but how I love living in a metropolis again. And even having work in the same city, eating breakfast at home and manage to get to the office in fifteen minutes... In other words I'm fine. If anyone had doubts.

.

1 comment:

  1. So exciting, Hanna! I can't even imagine living and working in the same city! You are so on the right track and it's so great to hear your excitement!

    ReplyDelete