Tuesday, January 11, 2011

11.01.11

.
is it spring soon?

Ännu en strålande dag på jobbet. Redan har jag en att-göra-lista som jag bara längtar efter att få pricka av. Det är kreativt och varierat, och bara på två dagar har jag lärt mig en hel del med tanke på att Yourlife's artiklar är så himla lärorika. (Anna och Fredrik, nästa säsong har jag kanske en chans i På Spåret...).
Ikväll kommer min kära bror förbi, han har pilotuppdrag här imorgon vilket jag tycker är alldeles lysande. Jag lagar tomatsoppa, inget avancerat alltså, men fint med välbekant sällskap.

Translation: Another great day at work. I have already a to-do-list which I can't wait to tick off. The tasks are creative and they all look different, and in only two day's I have learned a lot from the articles I've read. (Anna & Fredrik, I might have a chance in 'På Spåret' next season...).
My lovely brother is passing by tonight. He has pilotmissions here tomorrow which I think is brilliant. Cooking tomatosoup, so nothing too serious, but I will enjoy the company.

.

No comments:

Post a Comment