Wednesday, December 22, 2010

bye bye IKEA

.
en av mina favortibilder som producerats av ICOM

Det var sista dagen på IKEA Communications idag. Efter drygt 7 år inom företaget är det dags för nya utmaningar. Den 10e januari börjar jag mitt nya spännande jobb på 'Yourlife' i Stockholm, underbart!
Det är så klart aldrig kul att ta farväl, men ibland måste man våga, och jag är säker på att jag kommer träffa många av de jag jobbat med igen.
Ikväll har jag lagat müsli, slått in paket för fulla muggar och samtidigt sett alla 3 avsnitt av 'Morden i Sandhamn'. Lika bra att vara effektiv när man väl är igång. Jag är övertygad om att jag får den vila som behövs om bara någon dag.
Ta hand om er där ute i kylan!

Translation: It was my last day at IKEA Communications today. After 7 years within the company it's time to move on to new challenges. The 10th of January I'm starting my new exciting job at 'Yourlife' in Stockholm. Wonderful!
It is of course no joy in saying goodbye, but sometimes you have to be brave and make changes, and I'm sure I will meet many of those I've worked with again.
Tonight I've made granola, wrapped gifts and caught up on a Swedish show called 'Morden i Sandhamn' (Sandhamn murders). Might as well be effective while I have the chance. I'm convinced I will get the rest that I need in only a few days.
Take care out in the cold!

.

1 comment:

  1. Well, I'm both a little sad and excited for you! But mostly excited for you :-)
    Hope you're having a wonderful Christmas Eve Eve and that I'll see you when I get back from New York!

    ReplyDelete