Friday, September 17, 2010

Sensommar

.
Vogue UK levererar sensommar känslor. (Jag vill verkligen inte ha höst än)
Så var det fredag igen och denna veckan har gått i en rasande fart (trots att jag fysiskt haltar mig
fram). Och igår fick jag officiellt ta över sommarbroschyren eftersom ADn sitter på andra projekt.
Lite läskigt, men väldigt kul.
Ikväll blir det hemmapyssel eftersom jag inte hunnit med något sånt i veckan (i form av bröllopsprogramsfix,
syfix och... nä jag hinner nog inte mer.)
För övrigt var möhippan för Erica förra helgen toppen. Hon vad nöjd, vi var nöjda. Och lite blåslagna.
Paintball, vilken grej!
Nähe mina vänner, nu ska jag förbereda inför nästa veckas plåtningar. Au revoir!

Translation: Vogue UK delivers late-summer feelings (I refuse to welcome autumn)
So, Friday again and this week has gone really fast (even though my walking pace is far from fast). And yesterday I officially took over the summer brochure since the
Art Director is too busy doing other projects. Scary, but fun.

Will catch up on some home projects tonight - wedding program, sewing and... well that's all I can manage in one night I guess.
The hence party for Erica last weekend was awesome btw. She was happy, we were happy. And a bit bruised from paintball.
Well friends, time to make some preparations for next week's photoshoots. Au revoir!

.

No comments:

Post a Comment