Wednesday, September 29, 2010

onsdag

.
love moodboards like these

Hej på er, onsdag idag och min kära karl flyger in från Berlin om några timmar. Hurra!
Jätteupptagen på jobbet, jätteupptagen med bröllopsförberedelser inför lördag. Men det är kul, även om jag ser fram emot en endaste liten sovmorgon snart. Nästa helg kanske.
Hoppas höstsolen skiner på er också!

Translation: Hey hey, Wednesday today, and my lovely man is flying in from Berlin in a few hours. Hurray!
Very busy at work, very busy weddingplanning for Saturday. But it's fun, although I'm looking forward to a single tiny sleep-in some time soon. Maybe next weekend.
Hope you're all getting some sunshine today!

.

3 comments:

  1. hejsan fina du!
    nu är det så här att jag söker alla möjliga människor från alla möjliga platser runt om i Sverige som gillar att skriva! jag behöver nämligen lots of kärleksnoveller till en bok jag ska trycka i samband med ett projekt! om du vill veta mer får du så gärna kolla in min blogg ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Jag gillar att skriva, och jag gillar kärlek, det låter som en underbar idé! :)

    ReplyDelete
  3. http://johannapaues.blogspot.com/2010/10/hedrad.html

    ReplyDelete