Wednesday, March 10, 2010

Tröttis

Det är mycket jobb nu, och mycket känns rörigt. Känner mig helt slut på kvällarna då jag
inte hunnit träna på en vecka, vilket brukar ge mig lite extra energi. Ikväll har jag språkkurs,
men resten av dagarna denna veckan ska jag minsann svettas loss på gymmet.
Lägenheten känns tom igen nu när Marek är tillbaka i Berlin, men jag fyller kvällarna med jobb
och pyssel. Och nu ska jag springa in i ett möte. Ha en fin dag!

Translation: Lots of work going on now, and it's all a bit messy. Totally exhausted in the evenings, and haven't been
to gym for a week which usually gives me a bit of extra energy. Tonight I have my language course, but the rest of
the days this week I will definitely sweat my ass off at the gym.

The apartment feels really empty now when Marek is back in Berlin, but I occupy my evenings with work and
pottering. And now I have to run to a meeting. Have a lovely day!


photos by David Bellemere

No comments:

Post a Comment