Tuesday, January 12, 2010

Tipsigt


När man har ett krulligt och lite bökigt hår som jag har, så är det rätt trevligt med bra
produkter. Fast Redken är så fasansfullt dyrt i Sverige.
Jag har med andra ord jagat billigare produkter ur serien nu när jag varit i Prag och Berlin under
julledigheten, men det såg hopplöst ut - samma dyra priser överallt. Tills sista dagen i Berlin, i en butik
jag passerar av en slump. Japps, halva priset, tack så mycket. Trodde inte de fick säljas i butik
utan bara hos frisörer? Nåja, vill du ha adressen så hör av dig.
Det var dagens tips. Ciao!

3 comments:

  1. Man kan ju säga att mitt hår också är en aning besvärligt... Tar tacksamt emot adressen, eller ännu bättre, jag skickar med ett bud nästa gång du är i Berlin... ;) Snart lördag, längtar!

    ReplyDelete
  2. Det ska vi fixa Vickan!
    Åh ja, ska bli riktigt festligt på lördag, skumpa hos dig innan då? ;)

    ReplyDelete
  3. Absolut, den ligger redan på kylning :)

    ReplyDelete