Tuesday, August 26, 2008

Tokig frisyr...


Ja jösses kors, idag åkte håret av. Det såg inte klokt ut när jag lämnade salongen. Frisörer har en tendens att gilla mina lockar och blåser upp de ännu större än de redan är. Det resulterade i en konstigt krullig svampfrisyr. Varför är det inte mössväder?
Väl hemma har det nu börjat rätta till sig, men kort är det...

För övrigt åkte jag hem kl 3 idag. Kramp i magen, måste vila. Det gör ont. Vad kan jag göra för att motverka? Actimel är en trogen favorit, men den effekten infinner sig först imorgon.
Jag som skulle städa idag... Imorgon kanske..

PS. Vickan, Peab fuskbygger i Oslo! Där kan väl inte Rosenlöf ha varit involverad?

1 comment:

  1. Hihihi, nej du, herr Rosenlöf fuskar aldrig, det kan jag lova....mmm mysiga minnen kommer smyckande ;)

    ReplyDelete