Monday, August 18, 2008

Coffeebreak


Det bästa med London är alla mysiga fik. Man vill fika hela tiden...
Annars har jag en känsla i kroppen jag verkligen inte trodde skulle infinna sig denna veckan: hemlängtan. Japps, helt sant och riktigt, jag saknar för mycket där hemma just nu. Inte läge att vara här. Men, nu är jag det, och bäst att njuta av situationen bäst jag kan, för på lördag åker jag hem igen. Och nästa helg är det Berlin som gäller. DET, det ser jag dock verkligen fram emot! Tror att det faktum att jag är här på egen hand gör mig lite deppig och jag grubblar för mycket på mitt liv. Det är aldrig bra.
Fast imorgon är det tisdag, inreda på IKEA är på schemat, kul!

För övrigt spenderade jag ca en timme på Habitat igår... Skulle kunna göra av med en förmögenhet där inne.

No comments:

Post a Comment