Thursday, August 21, 2008

Nyårsplaner??

Okej, eftersom det i princip blivit en tradition att fira nyår med australiensare, så diskuterade vi ikväll årets händelse. Inte särskilt detaljerat, bara vart vi ska dricka vår skumpa. Vi funderar på Paris. Men sen kom jag ju på den ultimata idén, Berlin! Jag måste verkligen har blivit tokig som blivit så galen i Berlin, men ingen protesterade. Så det lutar åt det. Var säger du om det Robban??? Att alla Australiensare kommer och firar i din stad?? Kan ju säga att även om jag längtar till jag ska dit nästa helg, så skulle det ju bli en underhållning att vara i Berlin under nyår!
Annars pratade vi även och Barcelona.... vi får helt enkelt se... Spännande värre. Vem är på??


Urban Outfitters. Kl 11.30 en söndag. Lugnt och städat. Butikerna öppnar inte förrän 12 på söndagarna. Skönt. Fast tur caféerna har öppet..

1 comment:

  1. Nyår i Berlin sounds like a plan! Risk att jag måste jobba dock... tror jag måste välja om jag vill ha jul eller nyår ledigt, och då tar jag helt klart julen, men vi håller det öppet helt klart!!

    Ses på Torsdag ju!:)

    kramkram

    ReplyDelete