Thursday, July 31, 2008

Konstig dag

Var halva dagen på jobbet idag, åkte hem klockan 1, allting strulade, igen. Meck. Men nu har klockan precis slagit 5, och det är vid denna tiden jag brukar åka hem. Blir bara så förundrad över hur mycket jag hunnit med under eftermiddagen! Jag var inte i Malmö förrän vid halv 3, ändå har ju hunnit göra hur många ärenden på stan som helst! Man skulle alltid jobba halvtid, vilket mycket roligare liv man hade haft . Nu sitter jag visserligen här och jobbar igen, men det är mycket roligare när man är på en ny plats, med nytt folk, och kan gå hem på 5 minuter. Dessvärre strular trekniken fortfarande så det är bara för mig att börja packa ihop. Tänkte bara lägga upp ett litet köp jag gjorde idag. Första gången jag beställde något klädesplagg via internet. Spännande värre!! Lite julafton känsla när man vet att man kommer få paket snart....

De här underbaringarna har jag trånat efter länge. Nu var jag tvungen eftersom de varit slut i en månad.

No comments:

Post a Comment