Wednesday, July 9, 2008

Åker tåg


Tisdag morgon, sitter på tåget. Gäsp. Blev rusning i morse p.g.a. behagliga drömmar så jag försov mig. Men jag hann. Tur det. Möte på morgonen med en viktig kund. Vi ska presentera våra tidningsannonser.. Ingen större oro egentligen, de har blivit väldigt bra, men allt ska ju levereras i tid också, och det är inte alltid det blir så.
Imorgon är det Lars Winnerbäck i Helsingborg. Får skjuts från Älmhult av en snäll själ vilket ger mig lite extra tid att jobba på. Båstad på fredag - och leverans av projekt..... Hur ska det hinnas??
Igår tog sig iaf Robin Söderling vidare, och idag spelar bl.a. Jonas Björkman och Thomas Johansson. Och Söderling igen. Tummar hålls. Dessutom är det premiär för kvällstennis. Lysande tycker jag så jag hinner se matcherna på tv.
Nu ska jag luta mig tillbaka och titta på 'Weeds', en serie jag fått rekommenderad av en kollega, och bra är den, se den.

No comments:

Post a Comment