Wednesday, March 23, 2011

en fin måndag

_
I måndags åt jag middag med Lina och Gabrielle. De här två fina tjejerna lärde jag känna i Australien. Vi hängde och busade där mest hela tiden. Gabrielle har bott kvar sedan jag och Lina flyttade hem igen, och är nu i Sverige på blixtvisit. Först åt vi vansinnigt goda crêpes på Fyra Knop, och sedan pratade pratade vi bort några timmar på en röd bar som låg alldeles i närheten. Himla fin start på veckan!

Translation: On Monday I had dinner with Lina and Gabrielle. I got to know these two lovely girls when we I was studying in Australia, where we were hanging out most of the time. Gabrielle has lived in Australia ever since, and now she is in Sweden for a quick visit. We decided to go for crêpes at Fyra Knop, and then move on to a red bar around the corner for some hours of talking and sharing memories. Great start of the week!

4 knop
Mums på Fyra Knop. Här är Linas med någon smarrig korv. Jag valde lax i min.

4 knop

4 knop

IMG_0358
Den röda baren

IMG_0362

IMG_0370

IMG_0363
Gabrielle i egen hög person. Visst är det märkligt att 4 år känns som ingen tid alls när man väl ses igen?

_

No comments:

Post a Comment