Friday, February 11, 2011

väskjakt

_
en av alla heta Céline väskor

Häromdagen satt jag och Hannah och pratade väskor. Jag beundrade bl a hennes Marc Jacobs väska som rymmer allt man behöver och dessutom är oklanderligt snygg. Igår kom ämnet upp igen när jag träffade Susanne på Acnes event. Hon hade varit i Paris några dagar (lyckliga du) och informerade mig lugnt och sakligt om Célines väskpriser. Det borde jag ju naturligtvis förstått. Väskdrömmen är krossad och jag får nog nöja mig med en från Myrorna.

Translation: The other day me and Hannah were talking about bags. I was admiring her's from Marc Jacobs that has space for everything and is incredibly good looking.
Yesterday I was back on the subject when I met Susanne for Acne's event. She'd been to Paris for a few days (lucky you) and calmly informed me the price of a Céline bag. Of course, I should've known. My bagdream is crushed and I'll probably have to settle for a bag from Myrorna.

_

No comments:

Post a Comment