Thursday, July 1, 2010

heat

Har inte denna veckan gått i en rasande fart? Jag vet att det bara är torsdag, men det är ju bara att knäppa med fingrarna så är det fredag igen. Helgen ska bjuda på rejäla doser sol, så idag måste jag bara hitta mig en bikini eftersom de jag har inte alls duger, gamla och sledna. Praktiskt (eller snarare farligt) att det just nu är rea...
Tänkte vila upp mig i Ängelholm i helgen, samt undvika alla shoppingfrestelser, för nästa vecka susar jag över till Berlin igen (yeeaah!), och där lär definitivt VISA kortet få sig en omgång.
Ha en fin dag fina ni.

Translation: Hasn't this week just disappeared in a flash? I know it's only Thursday, but just snap your fingers and Friday will arrive. The weekend will apparently be offering a whole lot of sun, so after work today I will go bikini-hunting. Practically (or rather dangerous) the sale is on.
Will go to Ängelholm for a quiet weekend tomorrow, plus avoiding shoppingtemptations, because next week I'm going to Berlin again (yeeaah!), and the VISA card will definitely get the workout it deserves...
Have a lovely day lovlies.

No comments:

Post a Comment