Wednesday, February 17, 2010

onsdagspynt


inspiration till omplanering av kök och hyllor här i casa Skoog. Härifrån.

Hej vänner, just hemkommen. Har slängt ihop lite tonfiskröra och ska nu försöka mig på att
ansluta mitt nya bredband som jag fick hem idag... Kundservice numret ligger inlagt under 'favoriter'.
Smet även in på Zara innan jag hämtade upp mina tekniska prylar. Och det grämer mig att det
inte är lön förrän om en vecka. Dock tog optimisten i mig tag i en härlig blus och gick ut med en
påse i handen. Så kan det gå.
Nu är det bara en vecka kvar till Berlin (jag ser denna dagen som över, även om jag ska stanna
uppe och kolla hockey inatt). Rent mentalt har jag redan börjat packa.

Translation: Hello friends, just got home. Put together some kind of tunamix and am now going to try and connect
my new broadband. Customer service number is put under speed dial...

Took a quick look at Zara before I picked up my technical tools. Kind of annoying it's not payday until next week.
Although, the optimistic myself grabbed a nice blouse and walked out with a bag in my hand. Wups.

Only one week left to Berlin (I consider this day already over even if I will watch hockey whole night). Mentally I
have already start packing.

No comments:

Post a Comment