Tuesday, August 3, 2010

...

Jag håller på att få krupp på riktigt. Måste måste måste ha semester snart. Måste ut och resa. Måste få nya intryck och träffa nya människor. Jag kommer dö på ett öresundståg annars.
Imorgon ska vårt material presenteras för självaste herr Kamprad. Det har som ni förstår varit lite stressade dagar och jag har inte alls kunnat koppla av eller koppla bort.
Men efter morgondagen kommer jag hamna i semestermood och koppla på autopiloten, på fredag är det äntligen semester. Jag kommer gråta av lycka när den anländer.

2 comments:

  1. Hej Hanna!
    Va kul att få jobbet visat för IK:)! Det går säkert bra, men lycka till ändå!
    Ska bli kul att höra mera om det!
    Ha sen en jätteskön semester!
    Puss o kram
    pappa

    ReplyDelete
  2. Tack söta pappa!
    Vi kan ringas vid ikväll ju. Feebacken kommer nog inte förrän imorgon dock.
    Ja du, SOM jag ska njuta av semester.
    Puss o kram!

    ReplyDelete