Monday, August 10, 2009

Söndagsvisning

Lägenhetsvisning i Malmö, den röda lampan från Kartell har jag varit sugen på länge men det får bli till nästa hem.


Jag, pappa och Orest var och kollade på ett par lägenheter åt broren igår. Den första var jättefin, den andra mindre fin. Vi letar vidare, de var båda lite för dyra. Kul med visning, man får lite inspiration till sitt eget hem.

På kvällen åkte jag med pappa hem till Ängelholm. Åt grillat och mös med lilla Smilla. Det blev en mysig avslutning på helgen.

Idag
har det varit jobb, hela ICOM var tillbaka kändes det som, lite av en chock och jag & Katerina blev nästintill folkskygga efter den oerhört lugna sommaren.

Har varit på middag och spelkväll hemma hos Orest & Anna ikväll och kommit till insikt med att jag är extremt oallmänbildad. Jag måste läsa mer dagstidningar, historieböcker, politiska termer, etc etc om jag någonsin vill bli bra på TP. Det vill jag nog inte.


Godnatt!

Bilder: Pappa

No comments:

Post a Comment