Saturday, May 16, 2009

Fix-dag

Lördag idag. Egentligen mycket på agendan, men vi får väl hur mycket jag får gjort. Tvätten är snart klar i alla fall, och städningen är halvklar. Sen är tanken att jag ska köra ut till IKEA. Men. Det regnar. Det är lördag. Det kommer vara en jädrans massa folk. Dessutom trodde jag att jag bestämt mig för ett visst soffbord, men jag blev så klart osäker igen. Beslutstaganden är inte min starka sida. Tror jag får sova på den saken till imorgon, då blir det definitivt IKEA, vare sig det regnar eller inte.
Slapp förresten måla denna helgen, Marek ville så gärna hjälpa till, så vi gör det nästa helg istället.
Har sagt det förr och säger det igen. Han är perfekt. Fniss.

Ha en riktigt skön lördag, vad ni än har för er!

Fina fina Eames stolen...

Är på skrivbordjakt. Ett litet ett. En hörna i hemmet är förberedd.


No comments:

Post a Comment