Thursday, February 26, 2009

Två veckor kvar

Det var kämpigt att komma ur sängen i morse, både fysiskt och psykiskt. Enorm tränigsvärk, och trött efter för få timmars sömn. Men upp kom jag och efter några koppar kaffe känner jag mig riktigt pigg. Bra dag idag, det rullar på i studion och jag har någorlunda koll på läget.
Mamma och pappa, tack för en mysig kväll igår och tack för den fina fina blomman!
Idag blir det jobb i vanlig ordning och träning ikväll. Inga större revolutioner med andra ord.
Två veckor kvar till vi smiter till Berlin. Längtan dit känns enorm.

3 comments:

  1. Hej! Nu lämnar jag en kommentar och som sagt gillar just din blogg! :) Snällt va! Vi ses kram

    ReplyDelete
  2. Vickan - japp, det är den verkligen.
    Christoffer - tack, mycket snällt! :)
    Kramar på er!
    Idag är det helg!

    ReplyDelete