Sunday, December 21, 2008

Fjärde Advent


Jaha, idag var det fjärde Advent minsann... Fick en väldigt bra start - morgonpromenad ner till havet, solen sken, tog många långa djupa andetag. Positivt med vinterpromenader: alla gäss, svanar, fåglar, konstiga läbbiga flygfän har gått och gömt sig någon bra stans. (Fast sedan hittade jag dom lurandes och plaskandes i dammarna, bara ni håller er där, era opålitliga fulingar)

Köpte med mig en kaffe hem. Lite frukost, lite pyssel, tittat på tokarna som trängs ute på gatan med miljoner kassar i händerna. Jag kommer vara en av dom imorgon...
Glöggkvällen hos Orest och Anna i fredags var jättemysig, och igårkväll bjöd de på både vin, mat, godis och film, jag blir bortskämd.
Nu väntar snart mitt andra träningspass för dagen, man får betala dyrt för julens onyttigheter. Och jag lär nog få lida efter denna muskelansträngning också.

No comments:

Post a Comment